سفارش تبلیغ
صبا ویژن

abidar11am


ساعت 9:52 عصر جمعه 88/12/21

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

....................................................

آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و بر برگهای آن قطره ای از خون خود را بچکانم وآنرا به محبوبم هدیه کنم .

تا زمانی نفسش خون مرا گرم کند  

 دوتا آدم برفی که میونشون یه رود بود عاشق هم می شن. اونا از عشق هم آب می شن به امید این که یه روزی توی رودخونه به هم برسنگل را می بوید


¤ نویسنده: آیناز محمدی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
18281

:: درباره من ::

abidar11am


:: لینک به وبلاگ ::

abidar11am

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

با . در زندگی صبور باش .

:: آرشیو ::

اسفند 1387
بهمن 1388

:: اوقات شرعی ::

:: صفحات اختصاصی::



:: خبرنامه وبلاگ ::